Dank voor het snelle verzending en ook nog eens mooi verpakt, ik heb wederom een prachtige Sinterklaasbroche bij u gekocht ,het is misschien vroeg maar ik wou hem zo graag hebben, ben heel enthousiast.
Mvg.A.M.T Casteleijn
En v
Leuk om te horen! Jij bent er alvast klaar voor ;-)
Het duurt nog even, maar ik wens je er veel plezier mee straks!
Super leuk om dit als cadeautje te geven. De ontvanger was er erg bij mee.
Fijn om te horen, veel plezier ermee!
Tof om te horen, ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben!
Dankjewel voor je review, heel fijn om te horen!
Heel veel plezier ermee!
Elke keer weer een feest om wat van Miséto te krijgen. Zowel het item als de verpakking zijn prachtig om naar te kijken. Ik krijg veel complimenten tijdens het dragen. Ook is het leuk dat er wat met mijn suggestie en die van anderen werd gedaan: een Wearable Wall Art.
Wat leuk om te lezen, dankjewel voor je mooie woorden!
Veel plezier met jouw glimmers! ✨
Wat leuk om te horen Gert!
Volgend jaar kan ie weer uit het doosje :-)
Wat leuk om te horen! Ik hoop dat ze lang plezier van heeft :-)
Wat leuk om te horen, dankjewel voor je mooie woorden!
Wat leuk om te horen Yvette!
Het blijft bijzonder hoe zoiets kleins, mensen blij kan maken!
Leuk om te horen! Veel plezier met jouw discobal!
Super leuk om te horen dat het spiegeltje doet waar hij voor bedoelt is!
Veel plezier ervan! :-)
Mijn collega kreeg dit haartje, omdat ze al 25 jaar een HARTstikke goede collega is ;-)Ze is er ontzettend blij mee en is prachtig aan het shinen!
Wat leuk om te horen!
En wat een lieve waardering voor je collega, ik vermoed dat ze hem met trots zal dragen!
Das freut mich sehr, viel Spaß damit!
Ben heel blij met de mooie speldjes. Ben alleen bang dat ik ze verlies .t sluitinkje vind ik niet heel safe.
Fijn dat je er blij mee bent!
Als je de speldjes vaak op- en af speldt, kan het sluitinkje in het dopje iets losser worden waardoor hij minder strak op de pin sluit. In dat geval kun je een nieuw dopje gebruiken, deze zijn los verkrijgbaar in de webshop!
De broche is super mooi en het cadeau is met volle enthousiasme ontvangen.
De aandacht die besteed is aan het verpakken van de broche maaktte het nog meer een feestje om uit te pakken!
Wat een mooie woorden, dankjewel!
Super fijn dat hij zo goed is ontvangen :-)
Haha super leuk om te horen, kei veel plezier ermee!
So nice to hear, Dörthe!
Keep enjoying your shiny pack!!
Wat een mooie; 'statement PEACE'
Dankjewel voor je mooie woorden, veel plezier ervan Maaike!
So nice to hear Susanne!
I hope the sun will start to shine soon, so your cute little ghost can catch lots of sunrays and shine even more!
Enjoy it!
Wat leuk om te horen, dankjewel voor je bericht! Heel veel plezier met deze grappige set :-)

